Dzisiaj nietypowo to nie ja odpowiadam na pytania, ale specjaliści. A dokładniej specjalistka z Urzędu Lotnictwa Cywilnego Eliza Jakubowska z Komisji Ochrony Praw Pasażerów.

Mimo że opóźnienia i odwołania rejsów stanowią zaledwie kilka procent wszystkich wykonywanych operacji, prędzej czy później nam się zdarzą. Zachęcam do zobaczenia tego materiału, to mniej niż 4 minuty, a jest tam wszystko co trzeba:

  • W jakich przypadkach można zgłaszać roszczenia do linii lotniczych?
  • Jakie prawa mają pasażerowie rejsów opóźnionych i odwołanych?
  • Dokąd się zgłaszać?
  • Kluczowe pod kątem wakacyjnych wylotów – jak te reguły mają się do rejsów czarterowych z biurami podróży?

Mam nadzieję, że materiał okazał się pomocny, ale także że nikt z Was nie będzie musiał sprawdzać go w praktyce.

Jeżeli macie dodatkowe pytania w tym temacie i materiał nie daje na nie odpowiedzi zostawcie komentarz. W razie potrzeby nagramy kolejny materiał.

Share: